
Ja nu sidder man så her og drikker smoothies efter en hård dag i skolen, og jeg må sige at det giver en dejlig energi til at fortsætte dagen, oveni i det får jeg jo frugt ud af det. uhhm.
Og så smager det jo fantastisk !
En af mine favoritter i en travl hverdag er Crops Smoothies frugtblanding.
Inde i posen er 4 små poser med 150 ml. frugt som skal blendes med 150 ml. (1,5 dl.) juice, det smager fantastisk og er rigtig nemt, og så passer portionen ca. med et stort glas.
Har i nogle fantastiske opskrifter på smoothies ?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar