lørdag den 14. november 2009

Mascaraer.

Åhh. Har vi ikke alle sammen prøvet både gode og dårlige mascaraer?
Jeg har i hvert fald. Derfor vil jeg sørge for hele tiden at prøve nye så jeg en dag finder en der passer perfekt til mig. Lige for tiden bruger jeg mest Glorious og Lash Queen Feline Black, begge fra Helena Rubinstein. Senere hen vil jeg gerne prøve disse tre:

Pro Lash fra Mac til 115 kr.
Diorshow Blackout fra Dior til 230 kr.
Hypnôse Drama fra Lancôme set på Trendsales.dk til 175 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar